Miks hinnapäringu esitamisel on oluline edastada kolimisfirmale võimalikult täpset infot?

Hei! Üsna tihti helistataks meile ning soovitakse teada kui palju kolimine maksab. See on igapäevane küsimus ning loomulikult huvitab klienti teenuse lõppmaksumus. Meie ettevõtte hinnakiri on nähtav kolimisteenuste hinnakirjalehel. Siin on välja toodud teenuste tunnimaksumused, kuid klientidele jääb ikka üles küsimus, et kui kaua kolimine aega võtab ning kui palju siis minu asjade kolimine maksab?

Kuigi suures plaanis võib öelda kui palju kolimine maksab ka ainult korteri tubade arvu või ettevõttes töötavate inimeste ehk töökohtade arvu järgi on see selles osas “libe tee”, et nelja toalises korteris võib olla ka ainult ühe toa/inimese asjad ja vastupidi. On inimesi, kellel meeldib elada võimalikult tühjas majas/korteris ning on ka inimesi, kellel on kogutud asju aastakümneid. Samuti on erinev ettevõtetes olevate asjade kogus. Teinekord saab juba ainult tegevusala järgi aimata kas selles ettevõttes on palju mammonat, mida kolida vaja või mitte. Näiteks edukamad it-ettevõtted võivad rentida suuri kontoreid lihtsalt seetõttu, et oleks ruumi aga nende tookohad koosnevad ainult väikesest töölauast ja sülearvutist ning muud asjad üldse puuduvad. Samas aga mõni raamatupidamisettevõte võib omada lisaks töökohale väga palju dokumente, riiuleid ja kappe kus neid ladustada.

Seetõttu me tihti soovimegi rohkem infot kolitavate asjade koguse kohta. Seda just selleks, et saaksime õige ja adekvaatse info põhjal pakkuda välja parima lahenduse ja öelda palju siis see kolimine maksab, mitte selleks et soovime teada mis Teil kodus on ning lihtsalt uudishimust uurime kuidas elate. Tihti saame ka selliseid vastuseid: “Mis Teil siin ikka vaadata on meil on tavaline keskmine elamine või tavaline keskmine korter”. Keskmine ja tavaline on see kliendi jaoks, kes igapäev selles keskonnas elab või töötab aga mitte inimestele, kes seal pole kunagi käinud.

Toon siinkohal välja mõned tagajärjed, mis võivad tekkida kui info kolitavate asjade kohta pole piisav või on väär:

  • Kui asjade kogus ei ole õigesti edastatud võib kolimiseks valitud sõiduk olla liiga väike. Kui lühikeste vahemaade puhul ei ole sellest suurt probleemi, siis kolides näiteks paarisaja kilomeetri kaugusele, siis on juba väga ebamugav kaks sõitu teha. Ja kindlasti ei mahuks teine sõit enam samasse eelarvesse.
  • Ebapiisava info edastamisel (korrused, asjade kogus) võib esialgu paari tunnisest kolimisest kujuneda välja nelja tunnine või kuue tunnine kolimine. Ilmselgelt tuleb siis vaadata üle kolimise kogumaksumus ning siin võivad tekkida eriarvamused. Samuti võib kellelgi nurja minna mõni järgmine planeeritud kohtumine.
  • Ei ole teavitatud asjade pakkimise vajadusest ning kohapeal selgub, et kõik kolitavad asjad vajavad pakkimist. Siis on vaja organiseerida kiiresti objektile pakkematerjalid ja alustada asjade pakkimisega, mis tähendab mitmeid lisatunde ja ekstrakulutusi.

Selleks, et vältida selliseid ootamatuid olukordi on parem edastada rohkem infot kolimise kohta kui vähem. Ja ärge muretsege me ei kasuta seda infot kuidaga halvasti ära ega jaga kolmandatele osapooltele vaid kasutame seda ainult parima lahenduse pakkumiseks Sulle.

Uuri siit, kui palju Sinu asjade kolimine maksab.

Mida Sina sellest loost arvad? Kirjuta oma arvamus alla kommentaaridesse!